2012.12.05.
16:14

Írta: tordafilm

Ebay cuccok - Alapok

A másik blogomon (egyidős ezzel a bloggal) írtam egy cikket egy ebay-es dologról, aminek a végén írtam kicsit a regisztrációról. Semmi konrétat:

,,Ebayen regisztrálni nem bonyolult, mégis nagyon hasznos tud lenni ilyen apróságoknál. Persze nem árt, ha PayPal számlával használjuk. Ezt tettem én is. A PayPal regisztráció után megadtam neki a bankkártyaadataimat, így amikor kell, le tudja róla venni a pénzem. Továbbá biztonságossá is teszi a vásárlást a PayPal, mivel ha nem érkezik meg a termék, az árát visszafizetik. Igen, ők teszik ezt, és nem az ebay-es eladó.

Ebayen meg fizetésnél csak ki kell választani, hogy PayPal, és már jön is felénk a megrendelt cucc. Én nagyon sok rizikót láttam ebben egészen addig, amíg ki nem próbáltam. Most már nyugodtan rendelgetek dolgokat innen. Napi szinten 1-2 néha 4 dolog is érkezik a postán külföldről hozzám. És eddig minden megérkezett. Szerintem érdemes volt "belevágnom" és regisztrálnom. Ugyanakkor kicsit függőséget is okoz a dolog, nehéz megállni néha hogy ne vásároljak meg valamit. Hisz "úgy is olcsó". Aztán meg a pénz csak megy le és le. Szóval nehéz megállni. Én előre szóltam!"

Tegnapelőtt 4 dolgom is jött (nyaklánc, iPhone tok…stb), viszont nem ezekről szeretnék beszélni. Hanem arról, ami tegnap jött.

IMG_2196.JPG

Igen, jól látjátok, ilyen szép csomagolásban küldték ki. Nagyon megtetszett a csomagolás, pedig akkor még nem is sejtettem, hogy vár még rám egy másik apró meglepetés is. A szép borítás miatt óvatosan bontottam ki, hogy megnézzem, mi van benne.

IMG_2197.JPGIMG_2199.jpgA megrendelt könyvjelző egy szép levélpapírba volt becsomagolva. Kedves gesztus az eladótól. Kedves, ugyanakkor nem felesleges. Marketing szempontból nézve ez egy nagyon ötletes dolog. Még egy ebay-en rendelt cucchoz sem csomagoltak levelet, pedig a megrendelő szívesen elolvassa, ha már úgy is kibontja. És az ilyen kedves meglepetések miatt biztos vannak olyanok, akik újra rendelnek. Például én is rendeltem mégegyet. Így ha ezt a könyvjelzőt elajándékozom, akkor lesz egy tartalék is. Mondjuk kékben. Bár narancssárgában se rossz:

IMG_2195.JPG

Ez csak egy kis apróság. 300 ft volt, mégis emiatt újra elkezdtem a félbehagyott könyvemet.

Ui.: Szállítási időről meg annyit, hogy 2 hét alatt itt volt. Persze máskor volt olyan, hogy 1 hónapot és 20 napot kellett várnom, szóval ez változó. De 3 hét szokott lenni általában.

Szólj hozzá!

Címkék: ebay

A bejegyzés trackback címe:

https://tordafilm.blog.hu/api/trackback/id/tr964945563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása